äckligt

Har knappt varit hemma idag.
Jag har varit och shoppat loss på
Marieberg. Kom hem med lite grejjer,
men imorgon ska jag fortsätta för då ska
jag åka in till stan och handla en klänning att
ha på nyår och ett par skor..Med klack så klart
annars håller jag ju inte längden med dom andra ;)

När jag kom hem vid typ kvart i 8 så gick jag ut till
stallet och fixade sen red jag Azora som var lite buisg men
höll sig ändå ganska bra på mattan..
Jag skulle slänga på henne täcket efter jag hade ridit och
där var det till min  förvåning dom här... 2st tom.
jag höll på å DÖÖÖ!



´
Tur arr Azora va så lugn när dom där små äcklen sprang runt på täcket..USCH säger jag!



Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0