ecafyppah

Kom nyss in från stallet.
Red båda hästarna idag.
Jag började med Azora, hon fick ett
longeringspass- började på ridbanan
där det var mindre snö sen gick jag ut
med henne på järdet*stavning så
hon fick ta i lite och jobba på mycket med
baken och komma uppp i ryggen.
superduktig var hon och inga protester från hennes
sida! SKÖNT!

Red ut barbacka på Robin. Inget avancerat
men mysigt och litebus blev det allt!

Nu ska jag ta en låååång dusch sen
dricka sen stooor kopp tee.

Imorgon har jag fullt upp,
ska snacka med några personer efter
skolan sen ska jag iväg och fixa håret :D
Sen ska jag hem och rida och sen in till stan igen :)


bara för att jag är happy idag :D

Kommentarer
Amanda Lodesjö-BAILEYZ RNF 187

sv:

jadu lindorna vet jag ej vart jag köpt någonstans eller jo köpte dom på globen förra året men minns inte vilken affär:/

kan vart lyckås:D

2010-12-20 22:02:14
URL: http://amandalodesjo.blogg.se/

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0