:(

Vissa dagar är bara jobbigare än andra,
det är då man funderar på vart man står här
i världen, vad man vill göra, hur man vill leva,
vem är ens vänner och vilka som inte är.
Idag är en sådan dag.
Man funderar på allt.
Jag vet att jag inte borde tänka så mycket på
andra människor och tänka mer på mig själv
ibland, men jag kan inte sluta tänka.
Varför kan du inte bara vara som du var förrut?
Du ska bara veta hur mycket man oroar sig och
bryr sig, men det betyder visst ingenting för dig eller?
Det du gör är bara så sjukt taskigt och jag vill verkligen
inte se människor som betyder något för mig bli sårade.
Det blir dom och det vet du!
Du behöver hjälp inse!

Your dead to me





Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0