Hate me, Do it and do it again, Waste me, rape me, my friend

Nu är jag hemma igen.
Men jag har fortfarande inte hittat någon
sminkning som jag gillar helt :(

Nu har jag varit ute och tagit in hästarna.
Dom fick komma in i nyspånade och
halmade boxar, vilken lyx!

Red Azora idag, hon fick ett kondispass
och jises vilken energi hon har! Men hon va
superduktig och kämpade verkligen in i det sista.
Jag "släppte" henne helt för första gången och
det gick FORT kan man nog säga! Men det är såå
kul, det tyckte nog hon också :)

Nä nu ska jag gå å fortsätta kolla smink och sånt.


Gud kissen är bara såå söt när han sover, va tvungen å ta ett kort :)

Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0