Lucia in the house

Nu har jag precis kommit in från stallet.
Red Azora i eftermiddags, gick ganska vilt
till. Hon var mer i luften än på backen
så det var lite kämpigt.
Robin fick vila idag för jag valde att klippa
Azora i stället. Ganska behövligt måste jag säga!
hon är ett stort lurvtroll!
Klippte dock bara halsen för att vi hade inte någon
mer olja till maskinen, så då blev det bara halsen.
Bild kommer imorgon.

Skolan idag, det var luciafirande och hela kittet.
Ganska mysigt faktiskt :)
slutade lite tidigare idag så jag har skrivit lite på
mitt sh arbete, men det är inte klart än :(

Nu ska jag gå ner till sis som är här <3

Tjingeling

Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0