Meee like :)

Okej, jag vet att jag har varit sämst
på att updatera, men jag har verkligen
inte haft tid! Fullt upp nu innan nyår

Tänkte i alla fall visa lite av vad jag har
köpt när jag har varit på marieberg och
i stan.
Jag är överlycklig för nu har jag köpt mina skor!
Gud dom är bara sååå snygga!

Tack bästa pelskii som hjälpte mig hitta kläder
till nyår. PUSS


Här är min oranga jacka <3


2 st panband ett orange/rött och ett grått/svart

Mina älskade skor<3
 
sen köpte jag lite andra grejer men det orkar jag inte lägga upp ;)

Imorgon ska jag fixa massa smycken till på nyår :)


Kommentarer
pauli♥

ja men eller hur kan vi inte pröva lite saker! skulle också behöva det. jag ringer med du tutar ju upptagen hela tiden :o

2010-12-29 22:19:26
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
emelie stenström

fifan va snigggt! NYÅÅÅR TAGGGG :D

2010-12-30 00:21:26
URL: http://meemeeliee.blogg.se/

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0