Home sweet home

Hemma idag då..Verkligen inte bra!
Men vad ska man göra när man har så
ont i magen så man knappt kan gå upp
ur sängen?
Anneli skulle i alla fall åka iväg och
köpa både alvedon och ipren så då kommer
jag väl kunna röra på mig.. Det är verkligen
det enda som fungerar. Man blandar Alvedon
med ipren sen tar man det men samma mellan
rum hela tiden så man har samma dos i kroppen.
Inte så bra men vad gör man inte för att slippa?

Hoppas att jag kan rida senare om det har gått
över för måste verkligen det.
plus att jag mpste köra in ungifär 10 skottkärror
med spån till boxarna..För att det ha varit slut men nu
har vi fått hem nytt... Puhh, varför just idag när jag
måste fixa ;)

Nu ska jag kolla på några 90210 och GG avsnitt



Här är våran ena lilla vovve Tjorven :)

Kommentarer
Josefine

Man ska inte blanda ipren med andra läkemedel (eller om det var alvedon). Det står på baksidan. Men det kanske funkar...



Tack för en bra blogg! :)

2010-11-22 14:50:37
SV:

Jag vet att man inte ska blanda dom, fick tipset från en vänn som också får skit ont i magen men jag tror det var läkaren som hade sagt åt henne och pröva det, om jag inte minns helt fel :)



Tack så mycket :)

2010-11-22 15:18:40

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0