I just can´t hate you

Nu sitter jag hemma hos mamma,
ska åka till skolan om 1 timme...
Skönt att börja sent, gick inte på
specialidrotten idag eftersom ja inte
har varit helt kry i veckan och att jag
bara har sovit 3 timmar i natt..
Det är så sjuk jobbigt att inte kunna sova!

Idag ska jag i alla fall stå ut en hel dag i skolan
och som belöning ska jag hem å rida å mysa
med mina små bääbisar<3

Anneli och Linus ska till sthlm så det blir bara jag och
pappa hemma, superskönt!
Han är sjuk så då får jag ha tvn för mig själv
för han sover hela tiden! hihi :D

Nu ska jag äta lite sen ska jag vila en stund..
Skriver mer ikväll.



Kram J


Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0