Me <3 Computer

Nu har jag kommit in från stallet.
Superkallt ute, eller det är ju bara för
att det blåser så kallt! 
hästarna fick springa av sig  på den snöiga banan
idag, för att jag vaknade med sjukt ont i halsen
och huvudvärk men kravlade mig till skolan.
Gud vad duktig jag är, faktiskt lite stolt över mig
själv för jag vill bara vara hemma.
Men fatta vad skönt det skulle vara med skola på natten 
i stället för på dagen, eller det tycker jag i alla fall.

Jo, nu sitter jag och skriver på våran nya dator som
vi fick hem idag... Jag är överlycklig för att våran andra 
dator är så sjukt seg!
Det har verkligen gjort min dag som annars har varit 
sjukt tråkig.

Nu ska jag ta mig en lååång varm dusch och sen 
mysa ner mig i dom varmaste kläderna jag hittar,
för jag håller på och frysa ihjäl!



 

Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0