AWESOME

Bästa dagen med härliga emelie :D Sov hos henne från igår och vi har gjort massa roligt + massa prat :D
Skit kul verkligen! Provade även att rida en häst som hon har "Bärran" och hon var minst sagt inte lika lätt som hon såg ut! När emelie red henne så såg det skit enkelt ut! Men när jag red såg det i alla fall till en början förjävligt ut!! Fick henne inte ens att jobba i skritten..Jisses! Men i traven så läppte det och hon blev såhääääär fin! Hoppade även några språng och då hittade jag verkligen min sits, tack bästa Berry som hjälpte till med det =D
Det är en häst som man måste hitta knapparna på allt funkar inte på dirren.. Men måste säga att hon har gjort ett sååå bra jobb med den hästen!
När jag kom hem så hade vi trevligt besök, så red jag Robin barbacka ut och sen tog jag azora ut på en sväng med matilda och paulina som gick med =) hoppade lite på bananbara för att hitta sitsen även på henne :)
Fiin va hon men hon behöver stärkas MYCKET i bakkärran!

Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0