Häst hela dagen

Nu har jag käka lite och hunnit slappa ett tag. Dagne började med att åka till västanbytorp och rida Entry. Han har blivit jätteduktig! Vi red ut en sväng då travade vi också och han skötte sig utmärkt :) Ska dit och rida honom imorgon också. Jag hade med Robin i transporten dit för direkt efter det så bar det av mot Vretstorp på träning för Marion. Bra och givande lektion. Vi utvärderade även gårdagen och ko m fram till vad som var bra och vad som var dåligt. Så nu vet jag vad jag ska ändra på tills Karlskoga nästa helg :) Dessvärre så hade jag 0 känsla när jag red idag.
Har ingen aning om vad jag höll på med. Känns som det har blivit så på sista tiden :( Vi kom i alla fall fram till att jag väldigt GÄRNA kniper med knäna..FY på mig!! Men allt blev ju bara så mycket bättre när jag släppte dom! Jaja.. Fick några bilder som Anneli tog..Finns även några bilder som jag inte vågar visa här för dom är sjukt fula! Vi kom helt tokigt på ett hinder och Robin stannar så jag tänker lixom, klok häst! Men sen tar han i och hoppar ändå! Det va ju lixsom oxer :S typiskt Robin!




Kolla in räddningen med bakbenen!



Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0