soft work

Idag har jag nästan bara slappat.. Fast jag borde ha jobbat med mitt arbete "Mitt team"
Red båda hästarna idag, båda fick samma jobb. Först ut i skogen och jobba i alla gångarter sen en stund på banan, där hoppade jag några språng. På robin så jobbade jag med att stärka min egen sits så jag hoppade utan tyglar och styrde bara med benen. Det gick faktiskt riktigt bra.
Jag och Anneli har kommit fram till att Azora fortfarande är lite klen i baken så nu ska det jobbas bakmuskler!
Hennes språng blir sämre och sämre så efter ca 8 språng så får hon lite möjlksyra tror vi. Så nu har hon hopppat 2 dagar i rad, såklart inte jättehårda pass men ca 9 språng på raken för att stärka sig. Hon ska få hoppa imorgon också, på torsdag ska hon ut och skritta i skogen och på fredag får hon vila bara för att det är såå viktigt att hon får bygga upp musklerna som har "brutits" ner. Sen ska hon få back träna lite nästa vecka.

Fyy jag vill verkligen inte till skolan imorgon!!! Usch!


Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0