Tävling

Jag var på tävling i Askersund idag..Hoppade 80 och 90cm (clear round)
80 banan var bra, långa galoppsträckor. Hon va super cool hela tiden!
Från att vi lasta ut till att vi åkte hem. Hon har verkligen utvecklats :)
I 80cm så va hon superfin och hade en bra galopp och allt kändes super!
Men i 90 så gick allt verkligen åt skogen.. För det första så hoppade jag inte fram för det gick inte...
Vi var FÖR många på framhoppningen och det är ju kul när dom skrittar på spåret och ställer sig framför hindren man ska hoppa.. Så mitt humör gav lite vika kan man säga! 4 gången jag sa (ropade) oxer och någon kom i vägen så gick jag ut därifrån.. Och inne på banan behöver jag inte en ta upp. Jag behöver bara säga jag red som en skit och allt gick åt hvete! Nu ska hon tränas med blommor ute på spåret för dom är ju sååååååååååå farliga!

En liten film från 80..


Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0