en tand flera tänder

Måste bara börja med att säga att Frida va sååå duktig idag när jag löslongerade!!!
Höll kanske på i ca 15 minuter, hin var mycket mer fokuserad på mig och kom tom när jag kallade in henne (hukar sig lite ner och andas djupt) så där slutade jag...
Hon har aldrig kommit på inkallning förrut (vilket betyder att hästen inte har accepterat mig som ledare)
Sen en till as gullig sak...Hon tappade sin första tand idag :D jisses vad glad jag blev när det ploppade till i krubban..Inte konstigt att hon vill bita på allt hon kan!



Här kommer en liten bild på vissa saker jag fick...Schabraket jag fick var dock vitt med blå kant precis som det på bilden :)


Kommentarer
memlaan

åååh gud vilka finaa sakeer, lite aviiis ju :ooo hihihihi <3

2011-08-01 23:37:25
URL: http://meemeeliee.blogg.se/

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0