get the good stuff over here

Idag har jag verkligen bara slöat!! Fy känns så värdelöst..Fast det kan vara ba och skönt ibland..
Min kära vän Paulina kom hit och vi kollade på nästan en hel säsong av oth..Jisses man blir verkligen fast när man har börjat kolla! :O

Gick iaf upp vad halv 9 för hovis kom vid 9 och skodde om Azora, vilket gick hyfsat bra (hon är verkligen inte svårskodd utan världens snällaste) men antar att hennes sår på bakbenen gjorde ont att böja så mycket..Men hon var duktig. Sen upptäckte hon (hovis) ett sår på Azoras framben som jag har missat! Hur kunde jag ha gjort det? fy på mig! Men det var ett pyttelitet sticksår så man såg det inte men nu hade det svullnat så när T kollade mer nogrannt så hittade hon det..De va ju bra så vi gjorde rent och ska hla borta skorpan så att det får läka innifrån och ut..Jaja

Nu ska jag sova, om jag kan vill säga...


maybe this wasnt for me

Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0