Apan Azora

Just för tillfället så hlr jag på och städar ur stallet så allt strö är uttaget och hela stallet tvättat både med slang sen tvätta med såpa sen högtrycken på det:) Skönt

Igår va jag tvungen att ta in hästarna för det östa verkligen ute. Lite surt när jag hade gjort värsta bamsehögarana av allt strö-.- Men apan till häst(Azora) vägrade att släppa in Frida i lösdriften så hon frös och skaka som ett asplöv! Snuttan då...Så in med dom i stallet sen frick Frida på sig täcke för första gången (fleece)
Hon var spänd men nyfiken så det gick faktiskt över förväntan :) Imorse när jag släppte ut henne så fick hon på sig ett regntäcke. Det tyckte hon däremot va mycket läskigare! Hon försökte få av täcket för det låg ju och prasslade på henne, mycket läskigt!! Men när hon insåg att det inte gick så började hon beta :) Söta häst!


Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0