you are the only one to decide

 Igår fick Frida sig en riktig omgång, jag med för den delen....
Löslongerade henne på banan (ledarskapsträning) Hon ska ju komma fram när jag hukar mig ner men det gjorde hon inte, vilket innebär att hon inte accepterar mig som ledare ännu -.- Så fick longera henne i över 1 timme för att hon skulle ge upp..Om man tänker hur hästar gör i hagen när dom ska göra upp rangordningen så kan dom jaga på varanndra och sen "blockera". Så det var precis det jag gjorde, en gång så stegrade hon tom mot mig blev ganska arg då kan jag säga! Men jag vann till slut iaf..men det var rätt svettigt! Hon hoppade över lite bommar också utan att ens bry sig och hennes språngkurva såg riktigt fin ut :)
Ska göra samma sak idag igen:)

Azora gick riktigt bra igår, superfin verkligen..Måste boka in en till pia träning så vi kommer igång med hoppningen igen.


Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0