"I don´t think it is"

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag dejta kudden.
Har precis cyklat klart på motionscykeln, blev bara en
halv timme. Kan ju inte vara uppe hela natten.
Red ut både Axora och Robin idag.
Men Robin fick bara ett lugnt skritt pass eftersom vi va i
ridhuset igår.
Azora fick ett normalpass eller vad man ska säga.
Hon va fin, lagom pigg och la energin på rätt ställe.
Ska nog till ridhuset med henne imorgon så får vi se.

Jag ska börja med laktosfri kost. Hur konstigt kommer
inte det kännas?
Jag har ju ont i magen hela tiden, iblande mer, ibland
mindre. Va ju å tog lite prover å så på sjukan igår, bla
laktosintolerans prov. Men hoppas jag inte är det för jag
ÄLSKAR ju mjölk.


(bild från arla.se)


Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0