"I find more peace with you."

Uppe med tuppen idag då, släppte ut hästarna vid 8
och nu tänkte jag börja skriva på min motivation och
målsättning (idrottspsykologi). Men sen kom jag på att
när vi lämnade in datorn så tog dom jubort ALLT!
så nu måste jag ladda hem open office..Det tar ju
typ 500 år!
Så jag får hitta något annat att göra så länge.

Idag ska jag i alla fall klippa båda hästarna.
Men det blir bara jaktklippning eller något
i den stilen. Sen ska jag rida båda två.

Igår så red jag ut på båda. Och jag kan säga
att dom var mer i luften än på backen.. herregud!
Robin red jag bara runt på järdena för han är ju oskodd
bak så det går ju inte å rida på vägarna eftersom
dom är så sjukt hala! Men vi ska nog sko honom bak
också, hovis kommer om några dagar.
Azora red jag ut en runda som vi kallar "kolarbryggan"
det blev mest skritt, lite trav där det var bar mark.
Hon var helt övertaggad och hoppade för allt, spände sig,
sen skulle hon tom vända och dra hem för det sprang 3 rådjur
(ganska nära) på järdet (hon brukar inte bry sig annars).
Aa, jag hade fullt upp!

Jag tänkte iaf ta lite nya bilder idag för det blir ju så tråkiga inlägg utan bilder.


Kommentarer
Julia

har du en egen häst? :-)

2011-01-23 15:04:28
URL: http://julialaa.blogg.se/

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0