"Im in love with an alien"

Känner mig fortfarande inte bra,
därav har jag inte bloggat något.

Igår åkte vi (jag, Anneli och Azora)
till Viby för jag skulle träna med Azora.
Det gick väl helt okej, men jag kan inte säga
att jag fick någon känsla för hon va fasen
lika mycket i luften som på backen.
Det som är bra är att hon inte gör några
stora saker utan hoppar upp lite i luften
och skakar på sig, sen kommer det oftast
ett bakben eller en spark.
Det var i alla fall våran första hoppträning 
på jättelänge. Pga olika orsaker, så jag är väl ändå nöjd.
Men nästa gång hoppas jag att få till känslan.

Jag tycker hon hoppar bättre nu än förut och hon
hade en luftig galopp.
Jag kan ju som alltid bli bättre med att komma tillbaks
med mitt överliv så det inte åkar fram. Min svaghet.
Men sista rundan så kändes det jättebra. Jag kom tillbaks
och då kunde jag hjälpa Azora mer. Hon va superkänslig
i munnen så jag fick knappt inte ta i henne, hmm. Kan vara
för hon va så på "tå" för hon brukar inte va så hemma.
Som jag har tänkt på, men det blir nog å kolla tänderna för
säkerhets skull ifall det skulle vara något. Jag skulle få så
dåligt samvete om jag fick veta att hon har haft ont.

Här är en av runderna jag hoppade.
Kan inte säga att det är vackert! (stoppet vi
fick var för att hon sparkade i kurvan och sen blev
hon i obalans. Jag valde att styra på ändå för att hon måste
lära sig att hon måste vara fokuserad på hindren och inget
annat)
http://www.youtube.com/watch?v=7FXqGRkPmzQ

Körde på orange jacka, svart schabrak med röd/orange kan och
ett orange pannband.
(längtar efter mitt oranga schabrak :D)

Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0