sorry!

Förlåt!
Jag har inte kunnat uppdatera för att vi fick in det
"nya" viruset i datorn så den har varit inne på lagning.
Gud jag blir så irriterad på folk.. va fan, hur kan det vara roligt att
förstöra för någon annan?

Jaja, precis innan jag skulle lägga upp mitt förra inlägg så
kom den där skiten upp så allt bara blev blockerat..
Men nu är jag tillbaks :)

Gud jag har så mycket att skriva om men det är nog igentligen
inget intressant. Men nu ska jag gå ut till stallet . Först fixa
lite mocka å så. Sen ska jag faktiskt rida för första gången
på 2 veckor (hästarna har fått vila för att det är så sjukt mycket is
så man kan inte rida någon stans!) Men nu är det lite mindre is iaf :)

skriver mer sen :)

det här var till dig Emelie ;)

Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0