love never last

Ännu en dag som har gått och jag har inte gjort nått känns det som..
Martina och moa var här så gick vi på mullhytte-marken sen red jag och efter det har jag inte gjort så mycket..Städat lite, tvättat och så..

Azora va såå fin när jag red henne på banan..Första gången nu sen jag satte igång henne så jag får vara lite uppmärksam nu och se så hon inte får någon känning av det..Jobbade henne mycket i skritt på 8-volt, öppna/sluta på spåret och i volt. skänkelvikning och övergångar.. Det jag kan säga är att hon är helt AMAZING!

Jag hatar min huvudvärk..kommer inte ihåg senast jag inte hade huvudvärk!


Det finns inga ord<3

Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0