PLEASE STAY

Gick upp med tuppen idag igen (vilket jag har gjort nu i 2 veckors tid) bara för att hinna rida innan alla broms kommer..Jag  har tyckt att Azora har gått såå bra nu, hon har verkligen börjat jobba och allt har bara klaffat super men usch...Idag var hon inte rolig! Så jag ställde inte så mycket krav utan hon fick galopper av sig lite sen red jag hem..Det va ingen idé för jag blev bara irriterad och då funkar inget! Så kan det ju vara med ston....

Jag har ju mest skrivit om Frida dom här dagarna men jag har inte glömt bort Azora, hon kommer ju alltid va min lilla plutta som ligger hjärtat närmst även om jag hatar henne ibland.

Hjärtat<3


Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0