då har någon annan tagit din stol

Som jag nämnde förrut så ska jag minnsan berätta för er
varför min dag har sugit...
Den började superbra. Vaknade upp med mina två bästavänner,
efter en tjej kväll hos mamma som var på kurs. Så vi hade lyx och var själva :)
Sen till skolan och hade 2 lektioner...
Det var juväldigt skönt :) sen stressade jag hem till mamma och gick
ut med hunden för mamma var på kurs.. Stressa tillbaks upp på
stan så jag skulle hinna med bussen hem... Så när bussen väl kom
så kom det 3 bussar samtidigt och våran buss stod sist så alla som skulle
med den bussen stod och väntade att den skulle åka fram när den första
bussen åkte.. och det gjorde den bara det att den jävla f**t busschafören
som körde bussen jag skulle med. släppte in en tjej stängde dörren och åkte!
Faan tror ni jag blev galen? Jag kan säga att jag blev det!
Så skulle alltså få stå och vänta på bussen som gick 14:05....kul!!!
Asså jag blir galen på dom där jävla bussarna ...Helt tokigt faan sug er
nån stans där solen inte skiner!


Aja nu har ni fått en liten söt redogörelse och allt känns så mycket
bättre...

Men jag ska fortfarande ringa till länstrafiken och klaga på dom....








 (ny header på G)

Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0