I wanna fly with you baby

Nu har jag inte bloggat på väääääldigt länge!
Har inte haft någon inspiration till det för det
har varit så mycket.. Plugg, träningsläger (bilder kommer)
och lite annat...
Men nu tänkte jag skriva ett kort litet kvällsinlägg

Jag var med Azora på träningsläger i helgen.
Det hölls av klubben på Markebäcksgård och
det var verkligen superkul! Jag är verkligen glad
att jag hittade Viby, alla är så snälla och hjälpsamma.
En toppen klubb!
Det bestod av en hopplektion för Britt Pärsson,
Dressyr för Inger Bald, Banhoppning för Marion
och ett teoripass med Lotta Martinsson.
Jag kan sammanfatta hela helgen som awesome..
Azora skötte sig såå bra, jag är verkligen jättestolt.
Men våran svaghet som vi verkligen måste träna på är
att hålla mer galopp genom kurvor och korta anridningar.

Jag har köpt en ny hjälm också :)


Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0