maybe im a dork but i hope not

Kom ganska nyss in..
Snöigt säger jag bara!
Nu ska jag lägga mig och börja läsa
stolthet och fördom, en uppgift till skolan.
Hmm undra om den är bra.. Såg rikitgt gammal ut!
Jaja, ska väl inte dömma i förhand.
Jag har faktiskt böivit riktigt duktig på att läsa
nu på sista tiden. Jag vet inte vad som har hänt..
Jag tycker faktiskt att det är jätte avslappnande!
Har ju läst hela Vampire Academy serien, den rekomenderar
jag att läsa! Så nu håller jag på med House of night som är ruskigt
bra den med.. Undra om jag börjar bli lite nördig.. Hoppas verkligen
inte de! Eller räknas man som nörd bara för att man läser?
Jaja..Nu ska jag driva för imorgon bär det av mot Örebro Universitet!



Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0