My loverboys<3

Som jag skrev i tidigarre inlägg så har jag
ridit Entry (ponnyn som jag rider in) hela helgen.
Så vi har tagit både  Fredag,Lördag och Söndag.
Idag var han hur duktig som hellst.. Lilla plutte hästen..
Nu travade vi och allt utan att han blev rädd och han va så
fokuserad på mig. Jag bara älskar den hästen han är så härlig..

Efter jag hade ridit honom så hopade jag Robin..
Han va så duktig min älskling..Jag känner att jag har
hittat mycket mer känsla och "öga" sen jag började rida Azora.
Robin va hur som jätteduktig. hittade rytm,balans och rätt avstånd.
I slutet höjde vi upp räckena till 110 och oxern till 105.. Måste ta det lite
easy inte höja för mycket.. Han måste få in hoppningen i kroppen

Här kommer iaf lite ihopklipp från idag.. Ska se till att Anneli filmar Entry
nån dag också :)



(och jaa, jag hoppar i en dressyrsadel)

Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0