what a suprise

Nu har jag kommit in från stallet, blev en nästan heldag där..
Jag har hunnit ridit båda hästarna, fyllt på torv/spån, tagit ner
9 höbalar och burit havre...
Provade även sadeln på hästarna idag. Den låg superbra på Robin,
men är var tyvär för bred för Azora. Men det går ju att ändra järn i den.
Provade att rida på ett rakt bett på Robin idag och han blev lite starkare på det..
Men han bet inte alls lika mycket som på ett vanligt 3-delat. 

Jag har hunnit göra klart min träningsdagbok också.. Eh fast den skulle ju ha varit inne
typ v45 eller nått ;)



Såhär ser sadeln ut. Det är en Bates och den är superskön!!!
(bilden är tagen från google och den jag har är i bättre skick)

Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0