you make my day baby

Hmm, jag undrar om det är sant som det är sagt. Att man blir mer kär på våren.
Det tror jag ;)

Idag har jag hunnit ridit båda hästarna sen så bytte vi järn i min nya bates hoppsadel.
Det satt ett vitt järn i det så vi fick byta till ett blått anars blir den för bred för Azora..
Jag är helt kär ii den sadeln. Men det är ganske kul att byta järn endå för man ser hur
hela sadeln är uppbyggd för man skruvar typ isär den..
Jussde sen så tunnade jag ur Azoras man ganska  mycket för den är ungefär såhääääär tjock
men jag ska tunna ur den ännu mer så att den blir fin att knoppa..
Den här veckan ska jag hinna klippa Robins ben och tvätta honom inför tävlingen på lördag.. Han ska 
också få sin man urtunnad:)
 
Nu måste jag jätta mig med ekonomiboken och fösöka plugga..
Hoppas ni har en roligare kväll än mig!



Det är den "nya" sadeln


där ligger typ 1/5 av Azoras man


och så fin är Robin i manen just nu -.-

Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0