you spin my head right round

Sköönt ingen skola för mig imorgon...
Såå skönt, men istället så ska jag plugga MASSA
samhällskunskap och skriva lite i min träningsdagbok
och ledarskap... Men annars bara va hemma och fixilura.
Joo jag ska hem till en mycket älskad liten vän och hämta en
sadel som jag ska prova :D

Idag red jag båda hästarna.. Robin fick ett kondispass.. Men
han blev knappt svett-.- Det va nog mer jag tror jag!
Han har ju fått vårkänslor eller nått för han är lite tokig och
sjuuuukt pigg just nu :)

Och Azora har fått tagit det lite soft nu ett tag för pälsfällningen,
jag har tyckt att hon har varit lite hängig.. Men idag red jag ett
"vanligt" pass på henne..Red i dressyrsadeln och jisses vad jag
kommer åt henne då! på slutet så travade hon på bra och väldigt avslappnat
(hon har en tendens till att bli lite spänd) Samma i galoppen, hon var riktigt fin :)

Men någon som är mindre roligare är att det är såå jäv**
lerigt ute.. så såhär fin va min kuse när jag tog in honom!
Är det han som ska vara skimmel?







Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0