Mariebergs-day

Idag har jag varit på marieberg och sprungit runt. Hittade 2 tröjer och en del underkläder, är faktiskt väligt nöjd med min köp:)
Nu ska jag bara ha skor och sen blir det nog lite annat också;)
Har hittat ett skit snyggt pannband till Frida som jaga bara MÅSTE ha! Min tjej är så fin i "blingbling" pannband! 

Jag känner mig faktiskt riktigt krasslig, har superont i halsen och nu på kvällskvisten så började jag frysa så inni bomben alltså! Få se hur det är imorgon när jag vaknar upp..

Jo måste bara säga att jag har kommit på en affärsidé, eller rättare sagt jag och Anneli..Blev även väldigt inspirerad av hennes vänner som var på besök igår. Men det är en hemlis ;) 

Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0