Pain!

Jag förstår inte, är hur trött som hellst. Har varit de i typ 3 dagar...
Vi har börjat med eget träningsprogram i skolan på idrotten och träningsläran, det är faktiskt väldigt kul.
Jag ska förbättra min smidighet=stretching.

Får hjälp av min vän Malin för hon är supervig, inte så konstigt kanske med tanke på hennes idrott. Hade första passet i måndags och jäklar, jag har haft ont hela veckan nästan. Andra passet var idag, böhö det kändes i musklerna kan jag säga..Men jag ser det possitivt..Fatta hur vig jag kommer bli! Mitt mål är att kunna gå ner i spagat. Jussde jag glömde att säga att vi ska hålla på med det här ända tills i slutet på Januari :) 

Frida har fått tappsko och Azora har blivit riden.

Nu är jag död och ska slappa!


Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0