I just can´t stand it

har varit ute största delen av dagen faktiskt.
Började förmiddagen med att jobba Frida. Först gjorde jag och Anneli någonn variant av tömkörning och som avslutning låg jag på henne och vi gick runt, allt det gick kalasbra! Hon är verkligen underbar! :D

Azora jobbade jag med i töm på banan sen hoppade jag upp och red lite barbacka. Det tog ett tag innan hon fattade vad hon skulle göra men tillslut så sjönk de nog in, plus att hon verkade gilla det. :) Det ska jag verkligen fortsätta med..Hon ska få ta det easy nu ett tag..

Nu ska jag försöka plugga men det går ju såå bra, får bara panik över det!

(ni får ursäkta den extremt fula ladugården, den är inte vår så tyvär får vi inte riva den!)



trött tjej :)

 




hon är så söt :)

Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0