im sorry but I don´t want to go

softis dag i skolan idag.. Dock så glömde jag helt bort att vi hade idrott idag så kom skämmandes till skolan utan idrottskläder, lite smått jobbigt när man går idrottsprogram. Men jag fick låna en tröja av Malin så jag kunde va med, vi dansade iaf bara bugg. Brunsparken på tisdag xD
Hem och fixa lite med hästarna och sen till vårdcentralen...

När jag kom hem så tog  jag in pollarna och fick syn på något märkligt svart i hagen? :O Jo det var Frida som hade mosat hela vattenburken! Hur lyckas man? Nu har vi iaf satt in ett badkar så det kan hon försöka med ;)
Jobbade henne på banan tömkörde och sen låg jag på henne och vi gick. Det gick super även fast det var mörkt och det blev massa konstiga skuggor av ljuset från lampan.. Sen mös vi massa i stallgången och jag redde ut en del av hennes svans (vilket hon älskar) så hon stod typ och sov. Så söt!
Nu ska jag plugga sen sova.. 18 års fest för min finaste flicka imorgon :D


Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0