you are my sweehest

Blää vilket jobbigt väder..Eller det är iaf lerigt! Ingen ridning för mig idag även fast jag var sugen..Nu är ledarkapsupgiften klar och bara samhälls plugget kvar -.- Både seminarium och prov  imorgon.

Äntligen kanske jag har hittat en lösning på mitt huvudvärksproblem! Som sagt har jag haft konstant huvudvärk i flera månader nu och det börjar bli rätt jobbigt eftersom jag bli på såå bra humör,not!
Så det blir glasögon, all in.. Jippi är sådär super glad! eller?

Aja imorgon måste jag verkligen hitta en halloween kostym tills festen på lördag..Ingen som har förslag?

Nu måste jag gå och ta in mina älskisar..bye


Take me back!

Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0