Just have to try again

Tränade idag och jag kan samanfatta det hela med USELT! Jag red som en kratta och Azora va spänd...
Började ändå hyfsat bra på travbommarna och sen ett litet räcke på volten..
Men när jag inte red=hon har inte tryck och svarar varken frammåt eller bakåt så blev det ju lite missförstånd så jag fick mig en riktig knock på hakan så min nacka och rygg känns väl sådär för tillfället. Det va nästan tom så jag började grina :S Får väl se om jag kommer ur sänegn imorgon...
Men vi avslutade med en fin runda som jag faktiskt är nöjd med för dagen. Jag red bättre hon va mer uppmärksam :)

Ett stort plus till VRKS som har infört veteran KM. Alltså för gamla avdankade tävlingsryttare eller bara såna som gillar att rida i skogen och är lite äldre. Så anneli hoppade upp efter mig och red en mini lektion på ca 15 minuter. Hon har nämligen tänkt att ställa upp :D Hur kul som helst! så det blir en bara på 30 cm (Azora hoppar så jäkla stort ändå) och hon får verkligen inte flyga av så jag bestämmer ;) hehe..

Hängde på Frida när vi kom hem och hon är ju bara för gó finns inte så mycket mer å säga om henne..Hon har verkligen krypit innanför skinnet :)

Här kommer några bilder från träningen idag.. (extremt dåliga för dom är tagna ur film)





Kommentarer
Emme

Gud vad sugen jag blev på att hoppa nu!

2011-09-15 21:25:05
URL: http://elitdressage.blogg.se/

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0