Nelly och Robin

Eftersom jag har så mycket fritid så tänkte jag berätta lite om vart Robin hamnade när vi sålde honom..

Det är en tjej på 13 år som heter Nelly som köpte honom..Dom kommer från Ekerö i Stockholm, där han står nu.
Förra helgen startade dom sin första tävling i hoppning LD och LC med en nolla i LD och ett pet i LC. Idag var dom och tävlade nu med i div2 laget (hoppning). Robin är Nellys första egna ponny, det är meningen att dom ska tävla både dressyr och hoppning. Kanske fälttävlan också? Dom har nämligen hunnit med ett fälttävlansläger :) Allt har bara flytit på för Nelly och Robin och så vill vi ju såklart att det ska fortsätta...
Även Nellys mamma rider ibland, när hon får vill säga hehe;)



De två bilderna är tagna när han åkte :'(






De här är några utav bilderna på Nelly och Robin men om ni vill läsa mer om dom kolla in hennes blogg :)
www.nellynygren.blogg.se

Kan inte beskriva hur mycket jag saknar min lilla älskling men jag vet att han har det superbra och får vara nummer 1 igen :) <3

Kommentarer
Malin Nygren

Vi är så otroligt tacksamma att vi fick bli Robins nya "mattar"; han är så glad, vacker, rolig och schysst! Vi är inte så duktiga ännu, men vi gör vårt bästa och jag är säker på att han känner sig uppskattad och älskad! Kram!

2011-09-05 21:55:13
SV

SV: Vad kul! :) Det viktigaste är ju att han har det bra och det har han! :)Jag tycker ni är superduktiga! pussa honom från mig :)

2011-09-06 19:15:50

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0