Toxitility....

Har inte haft så mycket tid till att skriva igår eller idag..igår var jag iaf ute på krogen för att fira en klasskompis som fyllt 18. Sen drog kag ich emelie vidare:) kunde ha varit roligare men kände att jag inte hade så stor lust.. Det blir ju vad man gör det till, eller hur?

Idag så sov jag lite extra länge och gick upp lite efter 11:o
Ut till stallet och fixa samt rida Azora.. Som var mer än pigg!! Jisses.. Skrittar ju bara än så länge eftersom jag får så ont i huvudet efter så då är det kanske inte så smart att rida som en tok.. Så det blir max 30 min skritt men ändå känns det som jag trillat från 3e våningen å slagit i huvudet..konstigt!

Så sugen på å träna och tävla nu..vill att Frida ska vara färdig inriden..kan ju inte göra något med henne nu eftersom det är isgata överallt å hon är ju barfota bak...blir isf transporten till ridhuset för longering..


Kommentarer

Designen är gjord av:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0